Menej optimalizácie a viac možností.
A Plague Tale: Requiem patrí k tým očakávaným hrám, ktorých sa dočkáme ešte v priebehu tohto roka. Pokračovanie skvelej príbehovej hry z roku 2019 však už nepríde na konzoly Xbox One a PlayStation 4 a to aj napriek tomu, že stále existujú ľudia, ktorí by novú konzolu chceli a nevedia sa k nej dostať.
Vývojárom to však uľahčilo práce na vývoji, čo potvrdili aj v rozhovore pre magazín Edge. Režisér hry Kevin Choteau prezradil, že vynechanie takmer 10-ročného hardvéru odstránilo limitácie a prinesie benefity pre hrateľnosť a aj príbeh.
„V Innocence vyzerali niektoré segmenty hry ako scény z divadla a to práve kvôli technologickým limitáciám. Pri Requiem sme boli schopní potlačiť horizont oveľa ďalej. A keď vytvárame scény, tak zvýšenie kvality nám umožňuje uvažovať nad sekvenciami, ktoré boli predtým nemožné, ako napríklad naháňačky s tisíckami potkanov, alebo lokality, ktoré sa vyvíjajú dynamicky na základe príbehu a udalostí v hre.“
A Plague Tale: Requiem príde 18. októbra na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5 a hru uvidíme v predplatenej službe Xbox Game Pass v deň vydania.