Detaily, detaily.
Štúdio Blizzard príjemne prekvapilo, keď počas Xbox & Bethesda Showcase prezradilo, že ich oceňovaná hero strieľačka Overwatch mieri vydaním dvojky do free-to-play segmentu a PvP časti hry sa dočkáme už 4. októbra, čo síce Blizzard nazýva ako Early Access, no je zrejmé, že práve toto je deň, kedy sa do hry nahrnú milióny hráčov.
A teraz nastal čas na detaily. Blizzard v streame potvrdil, že Overwatch sa zbavuje lootboxov a stáva sa štandardnou live service hrou, ktorá bude monetizovaná Battle Pass systémom, ktorý bude kompenzovať fakt, že nový obsah bude do hry pridávaný zdarma. Okrem Battle Passu však hra bude mať k dispozícii aj štandardný in-game obchod, kde si budete môcť kozmetické predmety kupovať priamo. Samozrejme, nič z toho by nemalo mať vplyv na hrateľnosť.
Blizzard taktiež potvrdil plnohodnotný cross-play a cross-progression naprieč platformami.
Na začiatku prvej sezóny budú k dispozícii traja noví hrdinovia (Sojourn, Junker Queen a jeden neohlásený Support hrdina), 6 nových máp, viac ako 30 nových skinov, nový Battle pass, nový Mythic Skin a nový herný mód.
Prvá sezóna však bude trvať iba jeden mesiac a už 6. decembra sa začne druhá sezóna. Vrámci nej pribudne do hry nový Tank hrdina, nová mapa, viac ako 30 nových skinov, nový Battle Pass a nový Mythic Skin. Následne by mali sezóny trvať 9 týždňov, čo je menej ako štandardná 3-mesačná frekvencia u iných hier.
Ďalšie sezóny tak budú nasledovať v roku 2023 a práve na budúci rok plánuje Blizzard pridať do hry aj PvE časť kvôli ktorej vlastne Overwatch 2 vznikol ako samostatný produkt.
Overwatch 2 teda príde 4. októbra na PC, Xbox, PlayStation a Nintendo Switch.
A ak si chcete hru vyskúšať ešte skôr, tak sa môžete zaregistrovať do beta testovania, ktoré bude dostupné na PC, Xbox a PlayStation. Začiatok testovania je naplánovaný na 28. júna a potrvá do 18. júla. K dispozícii bude aj nová postava Junker Queen a mapu Rio. Zaregistrovať sa môžete na tomto odkaze.
Blizzard však dodal, že nie všetci hráči dostanú pozvánku do testovania naraz, pretože cieľom štúdia je postupne zvyšovať počet hráčov a záťaž na servery. Obsah, ktorý získate v testovaní sa však do plnej hry neprenesie.