Po rokoch konečne.
Ak bolo sérii F1 od Codemasters niečo počas posledných rokov vyčítané, tak to boli časté nepresnosti vo virtuálnom spracovaní tratí v hre. Štúdio však kritike načúva a preto sa rozhodlo posunúť sa vpred. Aspoň z časti.
Vývojári totiž oznámili, že trate v F1 22 budú po novom skenované za pomoci LiDAR senzorov, ktoré napríklad používajú aj hry Assetto Corsa a rFactor 2. Výsledkom by mali byť presnejšie naskenované trate, ktoré by sa tak mali takmer dokonale podobať reálnym predlohám. Táto metóda je presnejšia, no pochopiteľnejšie aj nákladnejšia.
Je tu však jedno veľké ale. Štúdio totiž zatiaľ potvrdilo iba trojicu okruhov pri ktorých bolo použité LiDAR skenovanie a to konkrétne Austrália, Abu Dhabi a Španielsko. Mimochodom, všetky tri spomenuté okruhy sa dočkali v poslednom období úprav a preto Codemasters spojilo príjemné s užitočným.
Uvidíme teda, či sa zoznam tratí rozšíri, alebo si ďalšie nechá Codemasters až na ďalší ročník hry F1.
F1 22 príde na PC, Xbox a PlayStation 1. júla.