Jednotka však dieru do sveta neurobila.
GhostWire: Tokyo prišiel a odišiel. Aspoň tak sa to zdalo. S priemerom 77 na OpenCritic sa asi nedalo čakať, že hra od štúdia Tango Gameworks urobí dieru do sveta a dnes, necelé dva mesiace po vydaní si na ňu už takmer nikto nespomenie.
Predsa sa len našiel niekto, kto by si chcel, aby sa hra dočkala pokračovania. A to režisér hry Kendži Kimura. Ten to prezradil v rozhovore pre IGN Japan.
„Myslím si, že keď sa veci upokoja a my trochu vychladneme, budem mať myšlienky pre DLC a pokračovanie a chcel by som ich vytvoriť. O ničom však nebolo rozhodnuté, takže vám nič viac povedať neviem.“
Cesta GhostWire: Tokyo sa však ešte neskončila. Hra je totiž časovou exkluzivitou pre PlayStation 5 a to napriek tomu, že štúdio Tango Gameworks patrí Bethesde a teda Microsoftu. Po vypršaní exkluzivity (tá sa skončí v marci 2023) by sa hra mala dostať aj na Xbox Series X/S a taktiež aj do služby Xbox Game Pass.
A čo sa týka pokračovania, Microsoft už viackrát verejne vyhlásil, že chce štúdiám ponechať tvorivú slobodu, takže uvidíme, či bude Kimurovi dovolené vytvoriť pokračovanie.