Ďalšia pozitívna zmena.
Aj keď herná komunita sa zhodla, že multiplayer Halo Infinite je skvelý po stránke hrateľnosti, tak výsledný dojem tak trochu kazí monetizácia. Áno, multiplayer je free-to-play a bolo teda zrejmé že bude obsahovať mikrotransakcie, no ekonomika hry zjavne nebola nastavená najšťastnejšie.
Našťastie 343 načúva spätnej väzbe hráčov a priebežne aplikuje zmeny. Systém výziev sa dočkal prepracovania, XP boosty trvajú dlhšie a herné podujatia sú oveľa lepšie ako pri vydaní a štúdio taktiež znížilo cenu kozmetických predmetov v obchodoch. A zdá sa, že štúdio pokračuje v tomto dobrom trende.
Thanks to your continued feedback, we are happy to confirm Credits will be earnable in Season 2’s Battle Pass. That means you will be able to earn Credits as part of your Halo Infinite progression. We’ll have more to share on this as we get closer to Season 2.
— jerry hook (@hookscourt) January 22, 2022
Šéf dizajnu Jerry Hook totiž na sociálnej sieti Twitter prezradil, že pri spustení 2. sezóny bude do hry implementovaný systém, ktorý umožní hráčom získavať tzv. Credits, čo je prémiová mena hry jednoducho hraním. Credits sú v súčasnom systéme dostupné iba za reálne peniaze.
Viac informácií sa však dozvieme až v momente, keď sa bude blížiť vydanie druhej sezóny. Jej začiatok je naplánovaný na mesiac máj.