Hráči kritizujú F2P model Halo Infinite, no na zmeny si budeme musieť počkať

Hráči kritizujú F2P model Halo Infinite, no na zmeny si budeme musieť počkať

 

Škvrna na skvelej povesti.

Halo Infinite má za sebou excelentné vydanie multiplayeru. Napriek tomu, že hru hrali milióny hráčov po celom svete, tak servery nápor zvládli a čo je ešte lepšie, fanúšikovia sa zhodujú, že ide o najlepšiu Halo hru za viac ako dekádu. Od dizajnu, cez vernosť sérií až po kvalitný sandbox a skvelé mapy. A tento úspech iba podčiarkol prvý víkend Halo Championship Series, ktorý sledovali státisíce divákov.

No aj tu prišiel problém. A tým je monetizácia. Halo Infinite multiplayer je totiž free-to-play a to pochopiteľne znamená mikrotransakcie. Veľa mikrotransakcií. Hra má Battle Pass systém a aj in-game obchod na kúpu kozmetických predmetov. No nakoľko fanúšikovia série sú zvyknutí na iný prístup, tak im mikrotransakcie nevoňajú.

Prvotné problémy spočívali v systéme výziev. Battle Pass sa totiž dá levelovať iba plnením špeciálnych výziev, ktoré často nie sú najjednoduchšie. To štúdio z časti vyriešilo zmenami, ktoré dávajú 50XP bodov za dokončenie zápasov. Tu sa však problémy neskončili.

Následne prišla komunita na to, že obchod v prvej sezóne ponúkne toľko predmetov, že ak by ste chceli všetky z nich získať, tak potrebujete viac ako 1000 dolárov, čo je masívna suma za 6-mesačné obdobie, počas ktorého má trvať prvá sezóna.

A asi posledným „klincom“ do pokoja a trpezlivosti hernej komunity bol začiatok podujatia Fracture: Tenrai, ktoré prinieslo nový Battle Pass zdarma pre všetkých. Problém spôsobuje systém výziev na jeho levelovanie, fakt, že sa celý Battle Pass nedá „prejsť“ počas prvého týždňa a hráči sú tak limitovaný, ako ďaleko môžu dôjsť (podujatie sa počas 1. sezóny vráti ešte 5x) a taktiež aj fakt, že do obchodu sa dostali predmety naviazané na ostatné predmety z podujatia, ktoré stoja dosť veľa.

Situácia s levelovaním v hre tak má od ideálu extrémne ďaleko. A ak ste dúfali, že bude vyriešená čoskoro, tak vás trochu sklameme. Komunitný šéf Brian Jarrard totiž povedal, že aj keď počujú konštruktívnu kritiku k systémom v hre, tak väčšina tímu dostala zaslúženú dovolenku. Implementácia zmien tak chvíľu potrvá.

Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk