Konzoly za to vďačia jednej užitočnej funkcii.
Ak sa nič nestane, tak by sme sa hry Dying Light 2 mali dočkať v decembri tohto roka. Dlho vyvíjaná a očakávaná hra od poľského štúdia Techland príde na PC, Xbox a PlayStation konzoly. Štúdio tak naznačilo niektoré technické detaily, ktoré sa týkajú hry, najmä verzií pre Xbox Series X/S a PlayStation 5.
Podľa štúdia budú mať next-gen verzie hry Quality a Performance módy, pričom ten prvý menovaný bude podporovať ray tracing. Taktiež bude mať lepšiu kvalitu volumetric efektov a ďalších post-processing elementov, pričom Techland cituje ray tracing ako zmenu s najväčším vplyvom na vizuál.
Performance mód zas bude cieliť na vyšší framerate výmenou za okresanú úroveň detailov a zrušený ray tracing. Namiesto toho dostanete 60FPS, no na Xbox Series X/S to bude potencionálne ešte viac. Vývojári totiž prezradili, že ak budete na týchto platformách hrať hru na displeji s podporou VRR, tak sa framerate odomkne a vy si tak budete môcť užívať ešte plynulejšiu hrateľnosť.
Na PlayStation 5 táto funkcia dostupná nebude, pretože aj keď konzola po stránke hardvéru VRR podporuje, tak softvérovo Sony VRR stále neodomklo.
Prečítajte si tiež
PlayStation 5 sa podpory VRR tak skoro nedočká
VRR je funkcia, ktorá naviaže framerate v hre na obnovovaciu frekvenciu displeja a eliminuje tak nežiaduce efekty ako tearing alebo ghosting.
Samozrejme, na PC bude framerate štandardne odomknutý.
Dying Light 2 vychádza 7. decembra 2021.