Remake Dead Space prinesie nové prvky, no bude čo najvernejší originálu a bez mikrotransakcií

Remake Dead Space prinesie nové prvky, no bude čo najvernejší originálu a bez mikrotransakcií

 

EA na ceste vykúpenia.

Včera nám vydavateľ Electronic Arts plne predstavil remake hry Dead Space, ktorý je vo vývoji v kanadskom štúdiu EA Motive, nakoľko Visceral Games, pôvodní tvorcovia hry už dnes neexistujú. Z predstavenia sme sa dozvedeli niekoľko dôležitých skutočností – hra bude postavená na Frostbite Enigne a bude vydaná iba na PC a konzolách novej generácie.

O vývoji hry sa však v rozhovore pre IGN viac rozpovedali šéf vývoja Roman Campos-Oriola a producent Philippe Ducharme. Podľa ich slov samozrejme (vzhľadom na iný engine) nejde o jednoduchý remaster – vývojári síce používajú základnú hru ako referenčný bod, no všetko muselo byť vybudované od počiatku: „Začali sme s originálnym leveldizajnom Dead Space. Z hľadiska vizuálu, zvuku, hrateľnosti a všetkého vytvárame tieto assety nanovo a neportujeme ich. Určite nejde o jednoduchý uprez alebo pridanie viac polygónov na modely. Je to o prepracovaní týchto elementov, vytváraní nových animácií atď.“

Tým, že hra je určená iba pre next-gen konzoly, tak vývojári nám sľubujú, že celá hra sa bude dať prejsť bez jedinej načítavacej obrazovky: „Snažíme sa dosiahnuť pohltenie, kedy nikdy nebudete chcieť položiť ovládač dole. Dead Space nie je hrou na 60-100 hodín a v ideálom scenári by ste nemali chcieť odísť od obrazovky na WC pauzu a môžete hrať bez prerušenia.“

Pre tím bolo najdôležitejšie znovu zachytiť unikátny vizuál Dead Space a jeho atmosféru. Vďaka technologickému pokroku však môžu tieto aspekty posunúť ešte ďalej. A to sa týka nie len vizuálu ale aj audio zložky, kde bude remake podporovať plnohodnotné 3D audio.

Zároveň však hra nebude 1:1 remakom jednotky. Autori sa pokúšajú priniesť do príbehu nové prvky, ktoré však nenarušia základnú štruktúru príbehu a nemali by tak pokaziť zážitok fanúšikom. Zlepšená bude aj hrateľnosť. Ako príklad uviedli vývojári vylepšenia, ktoré do pohybu v ZeroG stave priniesla dvojka. Tie sa tak dostanú priamo do remaku. Vylepšené budú aj mechaniky oddeľovania končatín.

Vývojári taktiež potvrdili, že remake nebude mať žiadne mikrotransakcie (jednotka ich ani nemala) a ani ich nikdy do hry nepridajú.

Nakoniec vývojári dodali, že nechceli byť v bubline a tak o pomoc požiadali aj fanúšikov jednotky s ktorými majú plodnú diskusiu o jednotlivých aspektoch, ktoré budú implementované do remaku.

Remake Dead Space zatiaľ nemá stanovený dátum vydania.

Zdroj: IGN

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk