Oceňovaná posila.
Šéf Xbox Game Studios Publishing Peter Wyse v rozhovore pre Polygon prezradil, že Xboxu sa podarilo v hernom svete uloviť pomerne veľkú rybu. Do hierarchie Xbox Game Studios Publishing sa totiž pripája Kim Swift, ktorá je známa ako dizajnérka hier Left 4 Dead a Portal a posledné roky strávila ako šéfka dizajnu naprieč organizáciou Stadia Games & Entertainment, čo boli first-party štúdiá služby Google Stadia. Google však túto organizáciu rozpustil začiatkom roka.
Our team focuses on three pillars in our games: Community, Innovation and Inclusivity. Today, @K2TheSwift joins us in XGS Publishing to accelerate our Innovation and collaborate with independent studios to build games for the cloud.
Welcome to the team, Kim! pic.twitter.com/pM3E5Xxyrt
— Xbox Game Studios Publishing (@XboxPublishing) June 21, 2021
„Kim vybuduje tím, ktorý sa bude sústreďovať na zážitky v cloud priestore a to je niečo, čo podporí misiu Xboxu priniesť Xbox obsah 3 miliardám hráčov naprieč planétou Zem.“
Práve skúsenosť zo Stadia Games & Entertainment robí zo Swift ideálneho kandidáta a podľa webu VentureBeat bude napríklad pomáhať štúdiu Kojima Productions pri budovaní hry pre Xbox ekosystém v prípade, že sa Microsoft a Kodžima dohodnú na spolupráci.
Projekt, ktorý si vysníval Kodžima je totiž údajne nemožné vytvoriť pri bežnej lokálnej infraštruktúre konzol a preto bude minimálne časť z neho vypočítavaná v cloude.
„Power of the Cloud“ fráza sa stala nepopulárnym memečkom z čias Xbox One konzol a to primárne vďaka nie veľmi podarenej hre Crackdown 3, ktorá mala produkovať deštrukciu prostredia, ktorá sa s lokálnym hardvérom nedá dosiahnuť a práve tam mala pomôcť sila výpočtových centier. Microsoft Flight Simulator však dokázal, že sa to dá a tak sme zvedaví, kam kroky Kodžimu, Swift a Microsoftu povedú.