Odklad zjavne pomohol.
Zmiešané pocity z predstavenia Halo Infinite v júli 2020 zdieľali hádam všetci. Hra totiž po vizuálnej stránke nevyzerala veľmi k svetu. Našťastie, Microsoft to pochopil správne a preto umožnil ročný odklad celej hry. A zdá sa, že tento odklad bol všeliekom na problémy hry.
343 Industries vydalo tretí diel Inside Infinite v ktorom približuje jednotlivé aspekty hry pred jej vydaním koncom tohto roka. Tentokrát nám štúdio porozprávalo o prostredí prstenca Zeta Halo, kde sa bude hra odohrávať, no popri tom nám stihli poskytnúť aj niekoľko záberov z hry, ktoré ukazujú, kam sa hra za vyše polroka posunula.
In this month’s Inside Infinite, we take a closer look at the development of Zeta Halo and, how it’s being brought to life for our campaign. Join us as we sit down with some members of the Halo Infinite development team to learn more.
— Halo (@Halo) February 25, 2021
🌌 https://t.co/hrglIxQIFO pic.twitter.com/TlXWZddck6
Vývojári štúdia potvrdili, že ich cieľom pri dizajne vizuálu hry bol návrat k pôvodnej Halo trilógii, teda návrat k jednoduchosti, no v novom vizuálnom kabátiku. Štúdio taktiež potvrdilo, že ich primárna inšpirácia hry vychádza z levelu The Silent Cartographer v Halo 1, no v oveľa väčšej škále. Prstenec Zeta Halo tak budete môcť preskúmavať viac-menej slobodne.
Pre tých, ktorí však nemajú radi putovať otvoreným prostredím bude k dispozícii tzv. Golden Path, čiže hlavné misie by mali byť dizajnované podobným štýlom na aký sú fanúšikovia zvyknutí. Tvorcovia taktiež potvrdili dynamické striedanie dennej doby.
{gifplayer}/43406/43406-anim1.gif{/gifplayer}
Halo Infinite vychádza koncom tohto roka na PC, Xbox One a Xbox Series X/S a bude taktiež súčasťou predplatného Xbox Game Pass. Multiplayer bude navyše zdarma pre všetkých.