Op-ti-ma-li-zá-ci-a.
Bungie včera vypustilo svoj tradičný TWAB (This Week At Bungie) a hlavnou témou tohtotýždňového vydania boli zmeny, ktoré čakajú hru v novembri. A bude ich o dosť viac, ako sme si mysleli.
Samozrejme, najväčšími zmenami sú pridanie nového obsahu vrámci Beyond Light Expanzie, čo pozostáva z úplne nového prostredia mesiaca Európa a taktiež aj z návratu prostredia Cosmodrome z Destiny 1. Výmenou za to však hru opustia planéty Io, Titan, Merkúr a Mars a hromada ďalšieho obsahu (v článku nižšie).
Táto zmena motivovala štúdio Bungie, aby pristúpilo k ďalším zmenám v hre a práve ich výsledky boli popísané v TWAB.
- Bungie kompletne prekopalo skripting systém hry z Physics Host namiesto Mission Host, čo prispeje k tomu, že dizajnéri môžu tvoriť oveľa komplexnejšie skriptovacie systémy a to by malo prispieť k väčšej variabilite úloh v hre. Lenže táto zmena má aj neželané vedľajšie efekty a preto je možné, že vo finálne hre v starých prostrediach sa občas objavia bugy
- Štúdio prekopalo súbory s hrou a optimalizovali ich. Výsledkom toho je, že veľkosť hry sa po vydaní Beyond Light zníži na 59-71GB v závislosti od platformy (teraz má Destiny 2 viac ako 100GB). Bohužiaľ negatívnym vedľajším efektom je to, že celú hru si budeme musieť stiahnuť odznova. Bungie však umožní stiahnutie tejto „novej verzie“ Destiny 2 deň pred vydaním expanzie Beyond Light, čiže 9. novembra
- Systém vytvárania vzhľadu postáv bol prepracovaný, čiže naše súčasné postavy asi budú vyzerať inak
- V dvoch starých lokalitách, EDZ a Nessus bolo zmenené nasvietenie, aby sa tieto prostredia zatraktívnili, nakoľko budú v hre už štvrtý rok
A samozrejme štúdio nezabudlo dodať, že expanzie Forsaken a Shadowkeep si môžu predplatitelia služby Xbox Game Pass zahrať bez obmedzení a do tejto predplatenej služby pribudne aj Beyond Light pri svojom vydaní, 10. novembra.