To dúfame.
Aj keď oficiálne špecifikácie nových konzol nepoznáme, vieme, na čo sa obaja výrobcovia konzol chystajú zamerať. Skrátenie nahrávacích časov, popularizácia raytracingu a hranie v 4K rozlíšení a vysokých frameratoch. A zatiaľ čo niektorí vývojári nie sú veľmi ohromení, Ubisoft je na opačnej strane barikády.
Prečítajte si tiež
Šéf Platinum Games: Nové konzoly sú viac toho istého
Výkonný riaditeľ Európskej pobočky Ubisoftu, Alain Corre poskytol rozhovor magazínu Telegraph, kde povedal, že Ubisoft vidí Playstation 5 a Xbox Scarlett ako obrovský krok vpred. Zároveň však priznal, že si nie je istí reakciou hráčov a hernej komunity. Pre vývojárov sú však nové systémy vzrušujúce.
Podľa Correa to umožní Ubisoft štúdiám „ísť do nepoznaných teritórií a priniesť hráčom niečo nové.“ Ako jeden z príkladov uvádza napríklad pokroky v umelej inteligencii v hrách a taktiež aj spomínaný raytracing. Corre však prakticky potvrdil to, čo kritizoval šéf štúdia Platinum Games. Nové konzoly totiž neprinesú nič revolučné a skôr pôjde o poskytnutie tých najlepších dostupných technológií v praktickej krabičke. Ak teda hráči čakajú revolúciu v hernom priemysle, tak sa jej pravdepodobne nedočkajú.
Corre taktiež prezradil, sú otvorení všetkým novým technológiám a to je dôvod, prečo ako jeden z mála vydavateľov vyjadrili plnú podporu platforme Google Stadia. Na PC a na Stadiu plánujú čoskoro priniesť svoju novú službu uPlay Plus, kde získajú hráči za mesačný poplatok 14,99€ prístup k viac ako 100 hrám. Corre nevylúčil, že túto službu prinesú aj na konzoly, no na druhej strane povedal, že momentálne sa sústreďujú na PC a Stadiu.