Za všetko môže štruktúra misií.
Celkom netradičnú možnosť dostane očakávaná RPG hra od poľského CD Projekt RED, Cyberpunk 2077. Zatiaľ čo vo väčšine hier musíte pochopiteľne na jej dokončenie zdolať hlavný quest, tak Cyberpunk 2077 bude v tomto celkom jedinečný a zvláštny.
Prezradil to hlavný dizajnér questov Pawel Sasko: „Štruktúru Cyberpunku sme vybudovali na základe našich skúseností z tretieho Zaklínača. Zaklínač mal hlavné úlohy a vedľajšie vláka, ktoré fungovali ako odchýlka a toto bola naša hlavná štruktúra.“
„Takže pri Cyberpunku je táto štruktúra trochu iná. Hlavná príbehová línia pozostáva z rôznych menších príbehov, ktoré ju obklopujú a ktoré môžu byť spustené rôznymi spôsobmi. Tieto menšie príbehy sú niečo, čo sme predtým nerobili – menia totiž hlavný príbeh hry a robia to dokonca takým spôsobom, že možno nebudete môcť dokončiť hlavný príbeh hry, no napriek tomu dokončíte hru a dostanete sa tak k unikátnemu epilógu oproti hráčovi, ktorý počas príbehu spravil iné rozhodnutia. Je možné, že počas príbehu stretol iné postavy a mal s nimi iný vzťah.“
Sasko dodal, že príbeh sa inak odvíja aj na základe toho, akú „life path“ si zvolíte. Ako možno viete, na začiatku hry si zvolíte príbehové pozadie svojej postavy. Buď môžete byť Nomad, Street Kid alebo Corpo. A vášho spoločníka Jackieho stretnete v každom z týchto intro príbehov iným spôsobom. „Možno ste si všimli, že vzhľadom na vašu históriu sa zmenil aj príbeh Jackieho. To je jeden z príkladov faktu, že vzhľadom na vašu minulosť máte k dispozícii iný príbeh a tým pádom aj Jackieho príbeh a jeho vzťah k vám je iný.“
„Je to efekt motýlích krídel. Je to jeden z príkladov, kde vaše rozhodnutia definujú to, ako bude vyzerať váš svet v hre.“
Cyberpunk 2077 vychádza 19. novembra 2020 na PC, old-gen a next-gen konzoly.