Vedľajšie questy posunú Cyberpunk 2077 na úplne novú úroveň

Vedľajšie questy posunú Cyberpunk 2077 na úplne novú úroveň

 

Bude ich niekoľko desiatok.

Cyberpunk 2077 je aj napriek nedávnemu odkladu asi najočakávanejšou hrou tohto roka pre väčšinu hráčov. Popularita štúdia, kvalita Zaklínača 3 a doteraz zverejnené informácie a zábery naznačujú, že sa skutočne máme na čo tešiť. A tvorcovia svojimi vyjadreniami neustále zvyšujú očakávania hráčov.

A ďalšie „polienko do ohňa“ priložil šéf štúdia John Mamais, ktorý prezradil, že v hre nás čakajú desiatky vedľajších questov a k tomu ešte aj ďalšie menšie questy. A všetky sú pripravované priamo vývojármi a nie sú generované náhodne: „Je tu niekoľko úrovní. Máme pasívnu vrstvu, ktorá zahŕňa predajcov a potom máme tzv. STS, čo sú street stories. A pokiaľ si dobre pamätám, tak tých je 75. V hre sú však aj ďalšie vedľajšie aktivity. Každý zo street stories je však samostatným malým questom, menším ako bežné vedľajšie questy, ktoré však sú pripravené vývojármi a nie sú generované náhodne. Je v nich príbeh, no neobsahujú veľké cutscény. Ich úlohou je umožniť vám levelovať sa a preskúmavať svet.“

„Pri týchto questoch existuje určitá šablóna, no každý z nich je upravený tak, aby bol unikátny. A svet bude plný takýchto questov.“ Podľa Mamaisa pracovali na open-world aspekte Zaklínača 3 dvaja až traja vývojári. Pri Cyberpunku 2077 je to však až 15 vývojárov, ktorý sa majú postarať o to, aby bol otvorený svet živý a poskytol zaujímavý obsah.

O expanziách

Mamais taktiež naznačil, že od Cyberpunku 2077 môžeme čakať rovnako bohatú nádielku nového obsahu po vydaní, ako pri treťom Zaklínačovi. Nezachádzal do detailov no povedal: „Nemôžem o tom veľmi hovoriť, no pravdepodobne to bude niečo na štýl expanzií Zaklínača. Chcel by som vám povedať viac, lebo je to veľmi zaujímavé, no nemôžem.“

O dodatočných funkciách

Vzhľadom na presun hry do pohľadu z prvej osoby bude zaujímavé sledovať, ako sa s tým CD Projekt RED popasuje. No náznaky vyzerajú dobre. Autori sa údajne starajú o to, aby hráči nepociťovali motion sickness a nebudú chýbať možnosti nastavenia ako depth of field, head-bobbing a taktiež sa bude dať nastaviť FoV. Pohľad z tretej osoby bude dostupný iba vo vozidlách. Najväčšou zmenou oproti Zaklínačovi však bude pochopiteľne v súbojovom systéme, kde meče nahradia zbrane.

O next-gen konzolách

Mamais potvrdil, že aj napriek odkladu a faktu, že už u seba majú vývojárske verzie oboch konzol, tak zatiaľ o porte na tieto platformy neuvažujú: „Sústreďujeme sa na súčasnú generáciu.“ A na otázku, či uvidíme Cyberpunk 2077 na tohtoročnej Microsoft E3 konferencii odpovedal: „Máme dlhodobý dobrý vzťah s Microsoftom. Na ich konferencii sme ohlásili Zaklínača 3 a ukázali sme aj Cyberpunk. Takže je pre nás jednoduché ísť ďalej s nimi.“

Cyberpunk 2077 príde 17. septembra na PC, Xbox One a Playstation 4.

Zdroj: OnMSFT

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk