Spätná väzba hráčov bola pomerne jasná.
The Division 2 je síce kvalitnou hrou, no zdá sa, že hardcore hráči, ktorí sa dostanú do end-game obsahu neboli veľmi spokojní a pri hre nevydržali. Opäť sa tak zopakovala rovnaká situácia, akej čelil prvý diel The Division a vývojári tak začali zberať dáta a spätnú väzbu od hráčov, aby zistili, ako majú vyriešiť túto hráčsku nespokojnosť.
A výsledkom ich zisťovania bolo oznámenie, že plánujú kompletne prekopať loot systém v hre. Tieto zmeny sa však v hre objavia až v polovici roka 2020, pred vydaním nového Raidu.
Hlavné sťažnosti hráčov boli na príliš veľa RNG prvkov v systémoch a loote hry, čo vyústilo v to, že hráči trávili obrovské množstvo času v invetároch. Vývojári sľúbili, že loot bude padať menej často, no bude viac zaujímavý. Taktiež odstránia štatistiky „Damage to Elite“ a „Damage to Armor“ čo by malo vyústiť v lepšiu využiteľnosť lootu.
Všetka hráčska výbava však bude konvertovaná do nového systému, takže môžete ďalej pokojne zberať loot. V takmer hodinovom streame nám však vývojári predstavili iba prvú časť nových herných systémov a ďalšie budú predstavené v priebehu januára podľa kalendára nižšie.
Vývojári však prezradili niečo aj o novej Epizóde s poradovým číslom 3. Tá pribudne do hry vo februári a pridá do nové prostredie – Coney Island v New Yorku. Hráči sa môžu tešiť na dve nové hlavné misie, jednu špecializáciu, nové exotické zbrane a do hry sa vráti frakcia Cleaners z jednotky.