LucasArts sa najprv myšlienka na Star Wars Jedi: Fallen Order hru nepozdávala

LucasArts sa najprv myšlienka na Star Wars Jedi: Fallen Order hru nepozdávala

Nakoniec ju však odklepli a urobili dobre.

Star Wars Jedi: Fallen Order nadchol nie len väčšinu kritikov, ale potešil aj srdcia mnohých Star Wars fanúšikov, ktorí prahli po kvalitnej príbehovej Star Wars hre. Lenže podľa šéfa vývoja Stiga Asmussena sa hra nerodila ľahko a mohlo sa pokojne stať, že by vôbec nevznikla.

Mohol za to držiteľ Star Wars práv, spoločnosť LucasArts. Tá totiž musí vždy takéto projekty schváliť a voči Asmussenovej vízii Star Wars hry mali veľmi veľké výhrady, nakoľko si veľmi chránia Jedi postavy: „Určite im zo začiatku takáto vízia hry nevyhovovala. Ja som im povedal, že chcem urobiť hru o ráde Jedi o Force schopnostiach a to sa im nepozdávalo. Navrhli preto, aby sme urobili hru o blasteroch a bounty hunteroch. Lenže to zas nevyhovovalo tímu, ktorý som dal dokopy; to nás už mohli rovno osloviť, aby sme robili pretekársku hru. A myslím si, že ani výsledok by nebol dobrý.“

„Zistil som, že rád Jedi je pre nich ako svätý grál. Ak chcete robiť hru o ráde Jedi, musíte si to zaslúžiť. A tak sme spolu argumentovali, no oni vedeli, aké je moje vývojárske pozadie (pozn. redakcie: Asmussen bol predtým šéfom vývoja God of War III).“

Asmussen skonštatoval, že počas vývoja mali niekoľko „bitiek“ o kreatívnych rozhodnutiach pri Jedi Fallen Order. Podľa neho rozumie pozícii LucasArts a niekoľko krát od nich pri kreatívnych rozhodnutiach dostal jasné „nie“ a tím bol dokonca niekedy veľmi frustrovaný, no nakoniec to doviedli do úspešného konca a teraz sa dokonca špekuluje o pokračovaní.

Zdroj: ResetEra

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk