A ďalšie zaujímavé informácie z hry.
Členovia komunity štúdia CD Projekt RED, alebo priamo hry Cyberpunk 2077 mali možnosť stretnúť sa s vývojármi hry v bare New Meta v poľskom meste Varšava. Okrem záberov z hrania však mali príležitosť zistiť nové informácie o hre prostredníctvom Q&A a vďaka tomu sme sa o hre dozvedeli viacero zaujímavých informácií
- Na konci E3 2019 traileru povie postava Johnyho Silverhanda (Keanu Reeves) „We have a city to burn.“ Preto sa fanúšikovia spýtali, či to bolo myslené doslovne a odpoveď bola „Samozrejme.“
- Hlavná príbehová línia hry bude kratšia ako v Zaklínačovi 3, no autori to chcú vyvážiť oveľa lepšou znovuhrateľnosťou. Taktiež skonštatovali, že neporovnávali celý obsah oboch hier iba hlavné questy a veľké vedľajšie questy
- Autori tvrdia, že sa snažili nájsť balans medzi tým, aby hráčov zásobovali lootom, ale zas aby na druhej strane drvivá väčšina lootu nebola zbytočná a otravná
- Na otázku či bude hru možné hrať aj po dohraní hlavnej kampane odpovedali, že našli skutočne zaujímavý spôsob ako to vyriešili, no chcú hráčov prekvapiť
- Keď vám nájdenie odpovede v dialógu bude trvať dlho, tak váš dialógový partner vám na to nejak zareaguje a niektoré rozhovory budú časovo ohraničené
- Questy sú oproti Zaklínačovi 3 oveľa viac vetvené a vzájomne na seba vplývajú, čo podporuje znovuhrateľnosť a taktiež vám dáva lepší pocit, že máte v rukách ovplyvňovanie herného sveta. Čiže vedľajšie questy sa môžu preklenúť do ďalšieho questu, ktorý však uvidíte iba v konkrétnom prípade
- Väčšinu lokalít budeme môcť navštíviť bez ohľadu na to, aké rozhodnutia v hre spravíme, niektoré však nie
- Na otázku týkajúcu sa vizuálnej úpravy áut zatiaľ neodpovedali. Údajne majú zatiaľ iba plány
- V hre nebudete môcť získavať nové apartmány, no ten, ktorý vlastníte sa bude meniť na základe rozhodnutí, ktoré v hre spravíte a bude odrážať osobnosť vášho V
- Zdravie si budeme môcť obnovovať za pomoci jedla a „dávkovača liekov.“ K dispozícii budú aj augumenty, ktoré budú pasívne obnovovať zdravie
- Ovládanie áut nebude v štýle simulácie, ale určite bude viac realistické ako napríklad v GTA
- Striedanie dňa a noci je organicky implementované do hry. Napríklad niektoré lokality počas plnenia questov budú v noci menej strážené, alebo budú strážcovia spať. Dokonca budú upravené aj niektoré príbehové scény v závislosti od doby dňa
- Vývojári by chceli do hry implementovať čo najviac zmien medzi jednotlivými úrovňami náročnosti, no vzhľadom na veľkosť hry nič nesľubujú
- Ak opustíte hrateľnú plochu sveta, tak hra vás vráti späť, podobne ako v Zaklínačovi
- Keď vykonáte nejaký malý priestupok vo svete a polícia vás pri tom uvidí, tak nebudú reagovať, pretože malé priestupky sú v Night City bežné. Väčšie priestupky však tolerovať nebudú
- Zmeny počasia v hre budú a ovplyvnia svet prakticky rovnakým spôsobom ako striedanie dňa a noci
- V hre budete môcť craftovať prakticky každý predmet okrem oblečenia a „Cyberware“
- Hra bude obsahovať minihru zameranú na preteky v autách, kde vývojári sľubujú prekvapenia
- Zničiteľné prostredie v hre bude, no bude skôr zamerané na vizuálnu krásu a určite nebudete môcť zničiť budovu
- Autori sa snažia, aby ste mohli hru vyslovene hrať ako chcete a netlačia ju do stealthu/akcie
- Každá dôležitá postava v hre má unikátny set animácií
- Autori údajne do hry zapracovali preskakovanie cutscén a dialógov veľmi zaujímavým spôsobom
- Samozrejme nebudú chýbať sex scény, ktoré našťastie nebudú z pohľadu prvej osoby
- Niektoré kúsky Cyberware vám bude musieť inštalovať Ripperdoc, iné si budete môcť meniť počas hrania
- Na začiatku dostane postava základné augumenty, medzi ktorými je napríklad aj prekladač, no ten bude vedieť preložiť iba základné cudzie jazyky a na to, aby ste porozumeli tým menej bežným ho budete musieť vylepšiť
- Autori chcú pridať modovacie nástroje, no zatiaľ nič nesľubujú
- Rozmanitosť NPC postáv bude oveľa väčšia ako v Zaklínačovi 3
Cyberpunk 2077 vychádza 16. apríla 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.
Zdroj: Reddit