Autori nám to však vynahradia.
Ak ste čakali, že CD Projekt RED bude pokračovať v nafukovaní veľkosti svojich svetov aj v Cyberpunku 2077, tak máme pre vás nepríjemné sklamanie. Producent tejto očakávanej RPG od dnes už slávneho poľského štúdia, Richard Borzymowski, totiž prezradil, že pri vývoji tejto hry sa pustili trochu iným smerom, ako pri treťom Zaklínačovi.
Prečítajte si tiež
Megaočakávanú RPG Cyberpunk 2077 uvidíme v akcii už čoskoro
„Keď si zoberiete svet Cyberpunku 2077 čisto na základe štvorcových kilometrov, tak Cyberpunk 2077 je trochu menší ako Zaklínač 3. Ale hustota obsahu je ako keby ste zobrali Zaklínača 3 a vymazali všetku tú pustatinu medzi jednotlivými lokalitami.“
„Samozrejme v Zaklínačovi ste mali veľký otvorený svet, kde boli poľné cestičky a lesy medzi menšími mestami ako napríklad Novigrad. V Cyberpunku 2077 ste však v Night City. Mesto je integrálnou súčasťou zasadenia. Dokonca by som povedal, že mesto je vlastnou postavou. A kvôli tomu musí byť hustejšie. Keby nebolo, nedosiahli by sme želaný účinok, ktorý sme chceli dosiahnuť a mesto by nebolo uveriteľné. A tak sme ho zabalili životom.“
Navyše, Borzymowski poukazuje na to, že mesto Night City je oveľa viac vertikálne, čo taktiež napomáha pocitu, že ste v žijúcom meste.
Night City je rozdelené na šesť častí a k tomu sa vyberiete aj do časti Badlands, ktorá sa nachádza mimo toto mesto.
Prečítajte si tiež
CD Projekt RED chce v Cyberpunk 2077 multiplayer, ale nič nesľubuje
Cyberpunk 2077 vychádza 16. apríla 2020 na PC, Xbox One a Playstation 4.