To aspoň tvrdí Bethesda.
Pravdepodobne nikto sa nebude hádať, že vydanie Falloutu 76 bolo veľmi kontroverzným. Hra mala obrovské množstvo problémov a prvý pokus Bethesdy o online looter hru nevyšiel podľa ich predstáv. Medzitým však už ubehlo veľké množstvo času a vývojári sa snažia dostať hru do stavu v ktorom mala byť vydaná. Hráči sa však oprávnene pýtali, či v hre vôbec niekto, kto by si tie vylepšenia užil, zostal.
Vyzerá to však, že Fallout 76 nedopadol tak zle, ako si mnoho z nás myslelo. Minimálne podľa producenta hry a šéfa Bethesdy, Todda Howarda: „Máme v rukách veľkú hru s miliónmi hráčov a obrovskou základňou fanúšikov a dostávame tak veľké množstvo spätnej väzby. Našim cieľom je vybudovať Fallout platformu. Máme veľké množstvo nápadov. Bola to šialená jazda a sme nadšení, že hráči sa čoskoro dočkajú veľkého množstva obsahu. Urobíme všetko preto, aby sme odmenili hráčov tento rok a aj budúci rok a aj ďalšie roky do budúcnosti.“
„Pre nás, Fallout 76 bol novou vecou. Vedeli sme, že po ceste narazíme na prekážky a niektoré z nich budú väčšie ako sme očakávali. Je to pre nás úplne iný projekt. Momentálne máme 4 štúdiá v Rockville, Austine, Dallase a Montreale a toto je hra, ktorá si vyžadovala spoluprácu všetkých štyroch. Vedeli sme, že vydanie hry je len začiatkom. Sme však radi, že hre sa darilo veľmi dobre.“