Zmeny majú uľahčiť hranie pre všetky typy hráčov.
Jedným z najväčších prínosov v The Division bola jednoznačne Dark Zone. Miesto kde sa nachádzal najlepší loot, no na druhej strane to bolo miesto plné zrady, kde sa mohla situácia zo sekundy na sekundu zvrtnúť vo váš neprospech. Pre tých, ktorí The Division nehrali, Dark Zone bol PvEvP segment hry, kde ste sa pohybovali po mape, ničili ciele, no na tej istej mape sa nachádzali aj iní hráči a tí k vám mohli pristupovať podľa toho ako chceli. Mohli vás nechať tak, alebo vás zabiť a zobrať vám všetok loot. Pre neskúsených to bolo miesto, kde nechceli byť, pretože boli konštantne cieľom pre koordinované skupiny. Tomu je však koniec.
Dark Zone v The Division 2 bude mať nie jednu, ale tri zóny. Jednu na západe, druhý na východe a tretiu na juhu. Každá z nich bude mať vlastných bossov, vlastnú tému a vlastný loot. Všetky tri budú navyše uvedené v rámci kampane bez toho, aby vás otravovali ostatní hráči a to preto, aby ste sa naučili, ako mechaniky fungujú.
Všetky výbavy budú normalizované, aby sa zabránilo dominancii skupín s najlepšou výbavou. Vývojári navyše sľubujú, že v matchmakingu budú spájať sólo hráčov proti iným sólo hráčom a nie proti skupinám. Raz za čas bude jedna zo zón označená ako Occupied, priateľská streľba bude aktivovaná a nebudete tam môcť rozpoznať priateľských agentov od nepriateľských.
Rouge systém bude mať po novom tri statusy, Rogue, Disavowed Rougue a Manhunt. Navyše, ak vás zabije nepriateľský agent neprídete o všetok loot, iba o ten najvzácnejší.
Autori budú mať navyše k dispozícii aj dvojicu PvP módov pri vydaní. Tie sa nazývajú Conflict. Podporované budú na troch mapách a konkrétne ide o módy Domination a Skirmish. PvP segment hry bude podporovať zápasy 4 vs. 4
Vývojári taktiež oznámili, že beta sa začne 7. februára a plná hra následne príde 15. marca na PC, Xbox One a PlayStation 4.