Čo zaujímavé sme si všimli na ukážke od IGN?
Gunfire Games na nás páli jednu informáciu o ich chystanom treťom pokračovaní Darksiders za druhou. Po oznámení dátumu vydania, zberateľskej edície a novom traileri sme sa konečne dočkali ďalších záberov z hrania.
Tie o hre vypovedajú relatívne dosť veľa, tak si to poďme rozobrať:
1. Hra sa očividne podobá viac na prvý diel Darksiders ako druhý. Zdá sa, že hre nebude loot systém a ani veľký dôraz na RPG štatistiky ako v dvojke.
2. Do hry sa vráti náš starý-známy Vulgrim, ktorý pôsobí ako predajca rôznych predmetov a vylepšení pre postavu. Taktiež sme pri komunikácii s ním narazili na pojem „Serpent Holes, čo je vo svete Darksiders špecializované miesto na fast travel.
3. Autori upustili od použitia vlastného enginu a pri vývoji trojky používaniu Unreal Engine 4.
4. Zo zabitých nepriateľov opäť vylietavajú modré a žlté duše. Tie modré sa používajú ako platidlo za vylepšenie schopností a tie žlté na regeneráciu hnevu a ten sa používa pri špeciálnych schopnostiach.
5. Zdá sa, že hra bude podobná ako predchodcovia v tom, že bude mixovať súboje s nepriateľmi so „skákacími“ pasážami a logickými hádankami.
6. Fury je o dosť pomalšia od Death, ale zároveň je jej súbojový systém rýchlejší ako ten v Darksiders 1 (War).
7. Chlapíkovi z IGN, ktorý hru hral, to veľmi nejde :D.