Autori zapracovali na kritike hry v Early Access a sú pripravení na augustové vydanie.
Podobne ako my, tak aj mnohí hráči boli veľmi sklamaní z toho, keď sľubne vyzerajúca hra We Happy Few konečne vyšla v Early Access. Zo sľubného konceptu sa vykľula tuctová survival hra, ktorá sa chcela zviesť na trende. Tomuto je však koniec.
Autori na hre zapracovali a do popredia sa dostal príbeh na úkor otravných survival prvkov. „Posunuli sme sa z opakujúcej sa jednej hodiny hrania k 20 hodinovej príbehovej hre,“ prezradili autori, ktorí sa prednedávnom stali členom first-party štúdií Microsoftu.
Ukazovatele hladu, spánku a smädu sú v hre stále, no ich vplyv na hru je oveľa menší ako predtým a celá hrateľnosť sa tak netočí okolo ich manažmentu. „Na začiatku sme boli veľmi nadšení, keď sme boli porovnávaní s hrami ako Bioshock. Bolo nás 15, takže niečo úplne iné ako tím, ktorý tvoril Bioshock. Tu sme zistili, že máme dve možnosti. Buď budeme ďalej budovať túto malú hru, ktorú budujeme, alebo tomu dáme šancu a vybudujeme hru, ktorú chcú hráči vidieť. A to je príbeh posledných dvoch rokov.“
Hra si však niektoré prvky zachovala. Stále obsahuje procedurálne generované open world sekcie a niektoré side questy sa môžu ukázať jednému hráčovi, no druhému nie.
We Happy Few vyjde 10. augusta 2018 na PC, Xbox One a PS4.