Dying Light 2 si zakladá na rýchlom pohybe a preto je 60FPS dôležitejších ako 4K.
V rozhovore pre WCCFtech prezradili vývojári, čo je pre nich dôležité pri tvorbe pokračovania populárnej hry.
„Najdôležitejšou zložkou pre nás je plynulosť pohybu, lebo je to hra, kde je dôležitý parkúrový pohyb. Preto musíte byť ponorený do toho čo robíte a keď sa hýbete mestom a preto je pre nás dosiahnutie 60FPS dôležitejšie ako dosiahnutie 4K rozlíšenia.“
„To však neznamená, že hra nebude podporovať 4K,“ povedal Tymon Smektala. „Naši členovia tímu sú kúzelníci z hľadiska technickej stránky a optimalizácie. Takže možno sa dočkáme aj 4K aj 60FPS.“
Vývojári dúfajú, že dodatočný výkon konzol Xbox One X a PlayStation 4 Pro im umožní podporiť obe možnosti. Techland taktiež pri vývoji hry vymenil engine. Starý Chrome engine, ktorý bol použitý na hry ako Dead Island či prvý Dying Light nahradí C-Engine. „Tento engine je pripravený na budúcu generáciu. Uvedomili sme si, že na začiatkoch 4K hrania budeme potrebovať novú technológiu, takže sme vytvorili nový engine.“