Spoločné črty obe verzie, samozrejme, majú, no tá prvá bola predsa v niečom len odlišná.
Tvorba hier je zložitý proces, ktorý si vyžaduje dôkladné plánovanie, imunitu voči strachu z nového a snahu priniesť čo najlepší výsledok. Žiadna hra nevyzerá v konečnom výsledku tak, ako pôsobila na začiatku vývoja, pretože sa mnohokrát prepisuje scenár, vylepšujú sa grafické technológie, upravuje skriptovanie alebo dokonca celé herné mechaniky. Toto všetko sa nevyhlo ani očakávanému Xbox One hitu Quantum Break, ktorý bol súdiac zo zverejnených, štyri roky starých záberov bližšie k Max Paynovi ako už nikdy potom.
Video zverejnil youtube kanál Giuseppe’s Gaming, tvrdiac, že zábery pochádzajú väčšinou z roku 2012. Quantum Break sa vtedy len formoval a podľa všetkého tvorcovia z Remedy Entertainment ešte presne nemali jasnú predstavu, o čom by v konečnom dôsledku mal Quantum Break byť. Oproti súčasnej verzii, ktorá sa zameriava predovšetkým na manipuláciu s časom, sa tu nachádza ako keby prevtelenie sa do formy ducha, ktorý vychádza priamo z tela postavy. Aj keď na druhej strane sa z videa nedá poznať, či sa v tomto momente čas taktiež nezastavil.