Zastávate rovnaký názor?
Peter Moore, prevádzkový riaditeľ EA, v rozhovore pre GameSpot vyhlásil, že dôvodom absencie singleplayerovej kampani v najnovšom Battlefronte je nezáujem komunity. Podľa toho, čo vývojári vyčítali z rôznych dát napríklad z takého Battlefieldu, singleplayer by skutočne hrávalo len pár hráčov.
Situáciu prirovnal k ich MMORPG Star Wars: The Old Republic, ktorej vývoj nezachytil dianie na trhu. Hru pripravovali pre klasický platobný model za mesačné poplatky, no v čase, keď ju dokončili, už vo veľkom prúde kraľoval free-to-play model. Tak titul prepracovali na free-to-play s mikrotransakciami, hoci boli hráči, ktorí stále uprednostňovali klasický systém.
Singleplayer nebol pre Star Wars: Battlefront v konečnom dôsledku ani nikdy v pláne, hoci si hru budeme môcť zahrať aj offline s botmi namiesto skutočných hráčov. U nás titul čakajte 20. novembra 2015 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.