Nakoniec však všetko dopadlo dobre.
Na hernom vývoji je fascinujúce to, že jednotlivé dieliky začnú do seba zapadať až tesne pred vydaním, čo môže byť pri 4+ ročnom vývoji pri mnohých AAA hrách dosť frustrujúce. Často počúvame príbehy o tom, v akom stave boli niektoré skvelé hry niekoľko týždňov pred vydaním, no úpenlivou snahou vývojárov sa týmto hrám podarilo dostať cez cieľovú pásku.
A do tejto kategórie si zaradíme aj God of War Ragnarök. Teda aspoň podľa slov režiséra hry Erica Williamsa. Ten v rozhovore pre GQ UK prezradil, že už nikdy nechce počuť o tom, že „vyliezť druhýkrát na Mount Everest je jednoduché“ a aj keď Williams veril schopnostiam štúdia, tak vývoj hry prešiel fázami radosti a aj fázami paniky.
A jedna taká prišla približne tri mesiace pred vydaním, kedy niektorí vývojári vyjadrili svoje obavy, že hra jednoducho nie je dobrá: „…pred troma mesiacmi sme panikárili – „Preboha, tá hra nie je dobrá. Čo budeme robiť?“ Neviem si predstaviť, čo teraz členovia tímu cítia teraz.“
„Keď však pracujete s ľuďmi, ktorí sú na vrchole svojich schopností, tak sa dostanete aj k potrebnej „mágii,“ dodal Williams.
God of War Ragnarök je v súčasnosti druhou najlepšie hodnotenou hrou roka 2022 pričom jedinou hrou s lepším OpenCritic priemerom je Elden Ring. A je celkom zjavné, že práve tieto dve hry si to spolu rozdajú pri rozdávaní ocenení „Hra roka.“