Dlhé čakanie vyriešené.
Viac ako štyri roky čakajú fanúšikovia na pokračovanie hry God of War z roku 2018. A aj keď Ragnarök nakoniec uzavrie „severskú“ ságu Kratosa, pôvodne to tak byť nemalo. Štúdio Sony Santa Monica totiž zvažovalo, že podobne ako pri gréckej ságe, aj pri severskej vyrozpráva príbeh Kratosa v troch častiach.
To sa nakoniec nestalo, pričom primárnym dôvodom bol fakt, že vývoj AAA hry v dnešnej dobe trvá niekoľko rokov, čo by v praxi znamenalo, že medzi vydaním prvého dielu a zavŕšením trilógie by mohla ubehnúť aj viac ako dekáda.
Viac o tom, ako štúdio Sony Santa Monica uvažovalo sme sa dozvedeli vďaka novému videu, ktoré vývojári pripravili: „O tom, či bude severská sága trilógiou alebo len dvoma hrami, sme veľa diskutovali,“ povedal hlavný scenárista Rich Gaubery. „Oba prístupy mali samozrejme svoje pre a proti. Čakali sme teda, kým sa k tomu vyjadrí Cory Barlog, čo sa aj stalo. A on povedal: „Urobme to v dvoch.
„Dôsledkom toho je úvaha, ako uzavrieť tento príbeh v jednej hre a urobiť Ragnarök kompletným?“ povedal senior producent Ariel Angelotti. „Ako k tomu dovedieme a potom budeme mať veľký moment na konci hry a uzavrieme všetky tie voľné nitky? Táto hra je väčšia, než sme si pôvodne predstavovali. Je v nej veľa dôležitých príbehových momentov, ktoré sme potrebovali pokryť. Je tu viac postáv, ktorých nitky sledujeme. A nakoniec to skončí pocitom, že je to veľké a epické, pretože je tam toho veľa, čo si ľudia môžu užiť.“
Gaubery dodal: „Veľmi sa teším, že ľudia uvidia túto záverečnú kapitolu. Stane sa toho veľa. Naše postavy si prešli ťažkou skúškou. Zároveň ich však aj uzavrieme a poskytneme odpovede na mnohé otázky, ktoré položila prvá hra.“
God of War Ragnarök príde 9. novembra na PlayStation konzoly.