Live service pokračuje.
Babylon’s Fall vyšiel začiatkom marca po dlhoročnom vývoji zo strany štúdia PlatinumGames, ktorá z hry spravila svoj prvý pokus o live service produkt. Bohužiaľ, že sa hra nepodarila je asi podcenenie situácie. Hra sa totiž okamžite stala najhoršie hodnotenou hrou na PlayStation 5 s priemerom hodnotení 42/100 a na PC produkuje doslova katastrofálne čísla. Počas víkendu sa ledva prehupla cez 300 hráčov naraz.
Správnou otázkou teda je, či bude mať pre koho Square Enix a PlatinumGames túto hru podporovať a či vôbec má zmysel pokračovať v nejakej „live service“ štruktúre a či by nebolo ekonomicky výhodnejšie celý projekt opustiť.
Tak na túto otázku nám dal odpoveď rovno oficiálny Twitter účet hry: „Je pokračovanie služby ohrozené?“
„Nie, momentálne neexistujú plány redukovať veľkosť vývoja Babylon’s Fall. Obsah pre druhú sezónu je prakticky hotový a v súčasnosti začíname pracovať na obsahu pre tretiu sezónu a ďalej.“
„Budeme pokračovať v pridávaní nového obsahu do hry a budeme vylepšovať hru v závislosti od spätnej väzby s cieľom udržať si súčasných hráčov a prilákať k hre nových.“
Today, we revealed new information about version 1.1.0, the NieR:Automata collaboration event and the future of BABYLON’S FALL development.
Read the full update here: https://t.co/DhGbngEdlK pic.twitter.com/VUmCn2FrLn
— BABYLON’S FALL (@BabylonsFall_EN) March 18, 2022
Pre Square Enix tak ide o ďalší „live service“ pokus, ktorý na začiatku masívne zlyhal. Podobne ako aj komunita hry Marvel’s Avengers, tak aj komunita hry Babylon’s Fall má ešte nádej.