Súčasť procesu.
Po 30 hodinách Polyphony Digital konečne pustilo do hry hráčov Gran Turismo 7. A konečne sme sa ústami šéfa vývoja Kazunori Jamaučiho dozvedeli aj to, čo sa vlastne stalo a prečo boli servery hry offline a tak efektívne znemožnili hranie hry.
„Hneď po spustení updatu 1.07 sme narazili na problém, kedy sa hra nespustila správne a to aj na PlayStation 4 a PlayStation 5. Bol to raritný problém na ktorý sme nenarazili pri testovaní na vývojárskom hardvéri a ani počas QA testovania pred vydaním, no aby sme uchránili uložené pozície hráčov, rozhodli sme sa narušiť vydanie updatu aby sme vytvorili opravný patch 1.08. To je dôvod odkladu. Ospravedlňujem sa všetkým za neskorú aktualizáciu.“
Jamauči sa však zároveň pokúsil vysvetliť obmedzenie množstvu kreditov získaných za preteky, ktoré sú súčasťou nového updatu. Väčšina hráčov v tom totiž vidí snahu štúdia natlačiť hráčov do kupovania mikrotransakcií. Podľa Jamaučiho to však tak nie je.
„V GT7 by som bol rád, keby si hráči užili veľa áut a pretekov aj bez mikrotransakcií. Zároveň by som však chcel mať z cien áut dôležitý element, ktorý vyjadruje ich hodnotu a raritu a myslím si teda, že je dôležité, aby táto suma bola naviazaná na reálnu sumu auta. Chcem z GT7 vytvoriť hru, kde si môžu hráči vychutnávať množstvo áut rôznymi spôsobmi a ak je to možné, chcem sa vyhnúť situácii, aby hráči museli mechanicky opakovať niektoré podujatia dookola.“
„V priebehu času zverejníme naše plány pre dodatočný obsah, dodatočné podujatia a ďalšie vylepšenia, ktoré túto situáciu konštruktívne vyriešia. Bolí ma, že to nemôžem vysvetliť teraz, no plánujeme vykonávať revízie GT7 aby si ju mohlo užiť čo najviac hráčov.“