Jemný odklad.
Štúdio EA Motive už dávnejšie ohlásilo práce na remaku kultového prvého dielu hororovej série Dead Space, ktorý bude postavený na Frostbite engine. Ten nám poskytne vizuálnu krásu a atmosféru, ktorá aj po rokoch naháňa zimomriavky. A mimochodom, ak chcete hru vidieť v akcii, tak si dnes zapnite vývojársky stream.
Napriek tomu, že vieme o platformách (PC, Xbox Series X/S, PlayStation 5) a o niektorých vylepšeniach hry oproti pôvodnému projektu, stále netušíme, kedy sa dočkáme vydania hry. Chvíľu sa síce hovorilo o konci roka 2022, no podľa redaktora VentureBeat Jeffa Grubba si počkáme trochu dlhšie.
Grubb prezradil, že hra síce bola cielená na október 2022, no nakoľko vývoj nenapreduje tak, ako by si možno EA želalo, tak interný dátum vydania bol posunutý na obdobie začiatku roka 2023. Hlavným dôvodom je snaha vývojárov vytvoriť kvalitný produkt: „Dôvodov je mnoho, no primárne ide o to, že chcú vytvoriť čo možno najlepšiu hru.“ Podľa Grubba však nemáme predpokladať, že projekt je v problémoch.
Zároveň to EA určite pomôže. Konzoly sú totiž ešte stále nedostatkový tovar a predávajú sa pomalšie, ako sa očakávalo. Niekoľko mesiacov navyše však môže zvýšiť počet potencionálnych zákazníkov hry o niekoľko miliónov a to sa určite ráta.
„Štúdio chce, aby bola hra veľmi dobrá v momente ako príde na trhu a aby úspech tohto remaku položil základy na budúcnosť série, pretože Dead Space remake má veľký potenciál z hľadiska predajov,“ uzavrel Grubb.