Pokrok vo vizuálnej stránke.
Holandské štúdio Guerrilla Games nedávno ohlásilo odklad hry Horizon: Forbidden West na začiatok budúceho roka a pomaly sa už pripravuje na hlavný marketingový záťah, ktorý sa bude snažiť hru predať tým, ktorí ešte váhajú.
V najnovšom PlayStation Blogu sa členovia štúdia rozpovedali o niektorých aspektoch hry, konkrétne o vynovenej Aloy a taktiež aj o cross-gen prístupe.
Bastien Ramisse prezradil, že nový výkon konzoly PlayStation 5 umožnil štúdiu pridať extra level detailov a hlavnej postave. Zároveň však štúdio chce, aby hra vyzerala pôsobivo aj na hardvéri, ktorý je už takmer 8 rokov starý: „Vyvíjame a testujeme hru súčasne na PlayStation 4 a PlayStation 5, pretože je pre nás veľmi dôležité, aby dostali hráči na PS4 rovnako pôsobivý zážitok.“
„S našimi znalosťami z Horizon: Zero Dawn sme vedeli, že máme neprebádané zdroje, ktoré môžu potlačiť realizmus a kvalitu našich postáv a bolo skvelé mať možnosť využiť tieto zdroje a naše skúsenosti pre pokračovanie. Najväčšími zlepšeniami pre Aloy z hľadiska technológie je smerovanie na zachytávanie pohybov celého tela a mimiky čo nám umožňuje zachytiť realistické tvary a povrch detailov na postave a taktiež zvýšiť množstvo polygónov, aby sme zachytili outfity.“
Ešte prednedávnom šéf vývoja hry Mathijs de Jonge prezradil, že fakt, že hra je cross-gen nijak neovplyvnilo hru z dizajnového hľadiska kvôli nedostatku výkonu na PlayStation 4.
Prečítajte si tiež
Guerrilla: Cross-gen nijak nelimitoval vývoj Horizon Forbidden West
„Každá konzolová generácia prináša viac polygónov na naše modely postáv, takže môžeme vytvoriť jemnejšie detaily,“ dodal Ramisee.
Horizon: Forbidden West príde 18. februára 2022.