Biznis je biznis.
Korporátna prezentácia Sony sa stal studnicou poznania. Vďaka nej sme sa napríklad dozvedeli, že na PC mieri Uncharted 4, že PlayStation 5 sa bude čoskoro predávať za výrobnú cenu, alebo že služba PlayStation Now má už 3,2 milióna predplatiteľov.
Prečítajte si tiež
Sony potvrdilo, že už v júni nebude musieť dotovať PlayStation 5 konzoly
Prečítajte si tiež
Sony oznámilo, že ich služba PlayStation Now má 3,2 milióna predplatiteľov
Prečítajte si tiež
Ďalšou PlayStation exkluzivitou, ktorá si to namieri na PC bude Uncharted 4
Ďalšie informácie, ktoré sme sa vďaka dokumentu dozvedeli sa týkajú korporátnej PlayStation stratégie, ktorá sa týka first-party obsahu na konzolách PlayStation. Sony totiž v prezentácii prezradilo, že do budúcnosti môžeme od first-party štúdií očakávať viac „service-led experiences“ čo v preklade znamená viac live-service hier.
Ak sa pozrieme do nedávnej histórie first-party hier PlayStation, tak asi za jediné hry, ktoré spadajú do kategórie live-service hier môžeme považovať Gran Turismo Sport a nedávny Destruction All Stars. Sila Sony je totiž v príbehových hrách pre jedného hráča, no je zrejmé, že Sony chce expandovať aj do iných štýlov hier.
Expanzia sa však nebude týkať iba live-service hier. Jim Ryan totiž potvrdil, že Sony plánuje vydanie „niektorých ikonických značiek“ vo forme hier pre smartfóny a to do konca tohto finančného roka, ktorý sa končí v marci 2022.
„Začíname našu cestu, aby sme zobrali first-party PlayStation značky mimo konzoly. Začali sme tým, že sme v minulom roku vydali dvojicu našich hier na PC – Horizon: Zero Dawn a Predator a obe z nich priniesli zisk a boli úspešné. Budeme v tom pokračovať v FY21 a neskôr. V FY21 taktiež plánujeme vydať naše ikonické PlayStation značky na smartfónoch a prvé očakávame v roku 2021 a aj keď zo začiatku neočakávame, že prinesú veľké tržby, tak to berieme ako možnosť učiť sa a následne budeme vydávať čoraz viac hier pre smartfóny a prínos PC a smartfónov začne byť časom väčší.“