Dokonalá voľnosť.
Deathloop vychádza už o necelé tri mesiace a Bethesda a štúdio Arkane sa konečne pustili do vysvetľovania, čo od tejto hry môžeme očakávať a predstavovania jednotlivých aspektov.
Režisér hry Dinka Bakaba v rozhovore pre IGN poskytol informáciu o predpokladanej dĺžke a hry a zdá sa, že Deathloop nebude patriť medzi krátke hry: „Hráčov čaká bohatá kampaň. Prvé hodiny hrania sú viac riadené, pretože ste človek, ktorý sa ocitol na tomto ostrove. No v určitom momente sa hra otvorí a vy máte niekoľko možností, ako postupovať ďalej.“
„Je to skutočne bohatá kampaň s veľkým množstvom pátrania. Okolo toho je obalený svet, ktorý sa mení, pretože sú tam štyri časové obdobia, štyri dištrikty, ktoré môžete preskúmavať a každý má vlastnú variabilitu a príbeh. Ráno napríklad je v jednom dištrikte pokoj, pretože party sa iba začala, no na konci dňa je tam chaos, všade sú odpadky, grafity a následne sa časová slučka zresetuje.“
„Hra taktiež obsahuje mnoho voliteľných herných a aj príbehových aspektov, ktoré objavíte preskúmavaním mapy. Máme radi preskúmavanie prostredia, no tu sa to mení aj na preskúmavanie času. Deathloop disponuje aj možnosťami experimentovania a je jednoducho zábavný na hranie, pretože je to špecifický svet. Taktiež sa môžete chopiť postavy Juliany, a napadnúť svet iného hráča aby ste sa zabavili. Nie je to však kompetitívny mód o tom, kto vyhrá a kto prehrá, ale ide skôr o vytváranie zaujímavých zážitkov.“
Bakaba prirovnal Deathloop z hľadiska množstva obsahu k Dishonored, no Deathloop ponúka podľa neho oveľa viac možností znovuhrateľnosti. A ak náhodou stále nechápete, o čom táto hra bude, tak toto video vám možno pomôže. Alebo vás viac zmätie.
Deathloop vychádza 21. mája na PC a Playstation 5 a po vypršaní časovej exkluzivity sa hra ukáže aj na Xbox Series X/S.