A to aj napriek úspechu GTA/RD Online.
Kde sú tie časy, kedy sme sa od štúdia Rockstar dočkali pravidelného cyklu vydávania obsahu pre jedného hráča. Už sme si zvykli, že sme sa dočkali hlavnej hry, nejakej tej expanzie a následne ďalšej hry. Potom však prišla dojná krava s názvom GTA Online a všetko toto skončilo.
Zatiaľ čo v X360/PS3 generácii sme sa dočkali hier Midnight Club: Los Angeles, GTA IV (a dvoch rozšírení), Max Payne 3, Red Dead Redemption (a rozšírenia Undead Nightmare), L.A. Noire a GTA V tak v tejto generácii dočkali iba Red Dead Redemption 2 a všetok nový obsah, ktorý bol do GTA V a RDR 2 pridaný sa týkal online módov.
Napriek tomu však dizajnér štúdia Tarek Hamad trvá na tom, že Rockstar na obsah pre jedného hráča nezanevrel a naďalej plánuje pokračovať vo vývoji hier, ktoré sú určené pre tých príbehovo orientovaných hráčov.
Dokonca si na pomoc zobral nový update pre GTA Online, ktorý je podľa neho dôkazom tohto sľubu: „Myslím si, že pri Online môžete vidieť, že sa snažíme do tohto obsahu pridať viac elementov určených pre jedného hráča.“ Takýto prístup vraj máme od Rockstaru očakávať aj v budúcnosti a štúdio sa bude snažiť skĺbiť živý svet, no dať hráčom, ktorí preferujú solo hranie motiváciu zahrať si tento obsah.
Tak sme zvedaví na to, či sa ďalšie updaty budú niesť v podobnom duchu ako The Cayo Perico Heist a hlavne to, čo tieto vyjadrenia Hamada znamenajú pre prípadné GTA VI.