Sony sa ospravedlnilo za komunikáciu okolo „odpočúvania hráčov“

Sony sa ospravedlnilo za komunikáciu okolo „odpočúvania hráčov“

 

Všetky otázky sú tak zodpovedané.

Užívateľov na Playstation 4 po stiahnutí updatu 8.00 nepríjemne zaskočila notifikácia, ktorá im prezradila, že ich hlasová komunikácia môže byť zaznamenaná. Bolo zrejmé, že Sony zabudla objasniť, ako bude nový systém hlasovej komunikácie na Playstation 4/5 fungovať a to prispelo k zmätku, ktorý sa na sociálnych sieťach prejavil hashtagom #PS4UPDATE a strachom o narušenie súkromia.

A samozrejme nechýbali ani konšpirácie o tom, že Sony bude hráčov neustále odpočúvať.

Spoločnosť Sony si však priznala chybu týkajúcu sa nedostatku komunikácie a tak sa to pokúsili napraviť tým, že celý systém vysvetlili v Playstation Blogu. Catherine Jensen, vice-prezidentka pre starostlivosť o zákazníkov prezradila, že cieľom tohto nahrávania je lepší proces nahlasovania nevhodného správania užívateľov pri používaní hlasovej komunikácie.

Notifikácia o možnom nahrávaní sa týka iba hlasovej komunikácie, ktorá bude vykonávaná s užívateľom na Playstation 5, pretože tí budú mať možnosť odoslať hlasovú nahrávku prečinu spoločností Sony, ktorá následne túto ukážku posúdi.

Fungovať by to teda malo takto:

  • Posledných 5 minút z hlasovej komunikácie by malo byť automaticky ukladaných lokálne do konzoly Playstation 5
  • Keď sa rozhodnete nahlásiť užívateľa za nevhodné správanie budete môcť z týchto 5 minút vybrať úsek, kedy sa toto nevhodné správanie prejavilo a do Sony odošlete túto ukážku + 20 sekúnd pred a 10 sekúnd po tomto vybranom úseku
  • Iba tento úsek bude mať k dispozícii spoločnosť Sony pri posudzovaní nevhodného správania pri používaní hlasovej komunikácie
  • Nie je možné „vyňať“ sa z nahrávania tejto komunikácie. Jedinou možnosťou pre tých, ktorým to vadí tak bude nepoužívať hlasovú komunikáciu
Zdroj: Sony

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk