The State of Play predstavil state-of-the-art hru.
Najnovší diel The State of Play bol celý zameraný na prezentáciu očakávanej exkuzivity The Last of Us: Part II. Túto hru posledné týždne neslávne preslávili hackeri, ktorí sa nabúrali do siete spoločnosti a následne na verejnosť vypustili mnoho informácií týkajúcich sa príbehu, spoilerov a mnoho ďalšieho, čo vývojári, obzvlášť režisér Neil Druckmann, niesli veľmi ťažko.
Situácii sa ale nakoniec postavili najlepšie ako mohli a teda jednoducho pokračovali v pôvodnom plánovanom odhaľovaní. V najnovšej prezentácii priniesli kopec informácií ohľadom motívov, prečo sa Ellie vybrala na cestu za pomstou, ako bude vyzerať hrateľnosť a či sa objavia aj noví nepriatelia.
Už 12. júna vám prinesieme podrobnú recenziu, no z odprezentovaných slov zatiaľ vedzte, že The Last of Us: Part II bude mať najväčšie herné prostredia, aké kedy Naughty Dog vytvorilo. Aj keď hra bude stále lineárna, samotný prístup k linearite bude poňatý viac otvorene. Budeme si môcť vyberať, akým štýlom budeme postupovať a kadiaľ sa vlastne budeme zakrádať. Budeme sa môcť skrývať v tráve, hoci to nám bude málo platné, ak nepriatelia prídu až príliš blízko. Nebude chýbať vylepšovanie zbraní a munície, vyrábanie užitočných vecičiek a taktiež schopnosť focus umožňujúca Ellie odhaliť nepriateľov za stenami.
Pribudnú dva nové typy Infektovaných. Prvý bude obrastený pancierom a bude vedieť zamoriť okolie jedom a druhý bude ten najdesivejší Infektovaný vôbec. Detaily o ňom ale prezradené neboli. Po novom budeme môcť používať aj lano a hompáľať sa z jednej strany na druhú. Prezentácia nových schopností pôsobila ako keď boli svojho času ukazované nové schopnosti Lary Croft v jej každej ďalšej hre.