Čo to však je, to sa asi tak skoro nedozvieme.
Štúdio Sledgehammer Games bolo založené dvoma tvorcami série Call of Duty, Michaelom Condreym a Glenom Schofieldom ešte v roku 2009 a prakticky od svojho vzniku sa venovali sérii Call of Duty. Najprv pomáhali štúdiu Infinity Ward s Modern Warfare 3 a následne vydali dve vlastné Call of Duty hry.
- Call of Duty: Advanced Warfare v roku 2014
- Call of Duty: WWII v roku 2017
Zdá sa však, že Activision nebol s ich prácou až tak spokojný a štúdio vo všeobecnosti nefungovalo tak ako malo, takže obaja zakladatelia zo štúdia odišli (Condrey založil pod vydavateľom 2K Games štúdio 31st Union a Schofield založil Striking Distance a pracuje na hre vo svete PUBG). A aby toho nebolo málo, Sledgehammer Games bolo degradované do pozície podporného vydavateľa a preto tohtoročnú Call of Duty hru nepripravujú oni, ale Treyarch.
Štúdio si tak očividne prešlo veľkou transformáciou a tá bude podľa nového šéfa Andyho Wilsona pokračovať. Podľa neho má však štúdio jasnú víziu ako vpred a momentálne pracuje na viacerých projektoch: „Štúdio má momentálne približne 200 zamestnancov naprieč Kaliforniou a austrálskym Melbourne a plánujeme pridať ďalších 100 v najbližšom roku.“
„Herný biznis je miestom, kde je veľká fluktuácia ľudí a medzery medzi projektmi sú väčšinou obdobím, kedy sa ľudia rozhodujú pre zmeny. Minulý rok sme však zažili rast cez iniciatívu Decade II. Vďaka nemu sme dokázali načrtnúť plán budúcnosti štúdia s možnosťami, ktoré sme pri nábore zamestnancov prezentovali.“
Na akých projektoch a v akej podobe štúdio pracuje, to však Wilson neprezradil.
Prečítajte si tiež