Uvidíme, či ho práve Dying Light 2 prinesie.
Jednou z najočakávanejších hier 2020 je hra od poľského štúdia Techland, Dying Light 2. Jednotka prekonala očakávania nie len hráčov, ale aj vydavateľa Warner Bros., ktorý prakticky okamžite kývol na vznik pokračovania. Jeho vývoj však trvá 5 rokov, no už začiatkom budúceho roka by sme sa mali hry konečne dočkať.
A Techland toho sľubuje veľa. Svet, ktorý reaguje na vaše činy, prepracovaný súbojový systém a zaujímavý príbeh a questy. Keď však padla otázka, či bude svet väčší, režisér hry Tymon Smektala odpovedal nepriamo.
„Nemyslím si, že svet musí byť väčší. Podľa mňa sa hlavne zmení úroveň detailov. Nemyslím si, že hráči potrebujú väčšie svety. Potrebujú svety, ktoré budú lepšie z hľadiska kvality a schopnosti „ponorenia sa“ do hry. Nie je komplikované vytvoriť dnes obrovský svet. Keď idete, tak niektoré časti sveta sa načítajú a niektoré sa zmažú. Takto môžete vytvoriť obrovské prostredia bez dopadu na výkon hry. Čo však vplýva na svet je počet NPC postáv, ich variácia, správanie a počet animácií. Pokroky novej generácie nám umožnia ísť ďalej v tomto smere. To je našou úlohou ako herného štúdia. Chceme vytvoriť hry z pohľadu prvej osoby, ktoré budú nie len vizuálne pôsobivé, ale pri ktorých budete mať pocit, že ste v tomto svete.“
Tak čo? Súhlasíte so Smektalom?