Pre obchodníkov nie je nič lepšie ako šikovný „Product Placement“. Vo filmoch a seriáloch už ide o bežnú prax – jedna a tá istá značka auta či hlavný hrdina užívajúci si značku známeho sladeného kolového nápoja. V Hollywoode to je Brad Pitt, na Slovensku Robert Fico a v hernom priemysle po úspechu Death Strandingu Norman Reedus.
Herec zo Živých mŕtvych (The Walking Dead) v Kojimovej novinke stvárnil „kuriéra“ Sama Bridgesa, ktorému očividne nič nebráni v tom, aby si aj napriek zúriacej apokalypse vo voľnej chvíľke vychutnal svoj obľúbený nápoj. A tým je očividne energeťák Monster Energy, ktorý nie je problém zohnať aj u nás na Slovensku.
Je jasné, že takáto očividná reklama – obzvlášť pri projekte, ktorý bol nesmierne populárny ešte predtým, než sme vôbec vedeli, o čom bude – musí dotyčnej značke nesmierne prospieť. Dôkazom má byť fotografia kolujúca blogovacou sieťou Reddit, na ktorej je vidieť, ako akcie značky Monster Energy po vydaní Death Strandingu stúpli. Nečudo, veď keď vidíte, ako si digitálny Reedus užíva populárny kofeínovo-taurínový nápoj, musíte aj vy dostať chuť zadovážiť si pri najbližšej návšteve obchodu jednu plechovku.
Myslite však na to, že na rozdiel od virtuálneho Sama Bridgesa, vám také množstvo cukru a mix podporných látok nemusí prospieť.
O Death Strandingu sme, len tak mimochodom, napísali už nemalé množstvo článkov. Nezabudnite si prečítať napríklad tieto:
- Death Stranding a magazín Famitsu sa dostali do veľmi nepríjemnej situácie
- Kojima si rýpol do Američanov: Death Stranding tam získaval nižšie známky, lebo to nie je obyčajná strieľačka
- Final patch pre Days Gone pridáva do hry Bridge Baby z Death Stranding
- Norman Reedus je šťastný že Silent Hills nevznikol, lebo Death Stranding „je oveľa lepší“
- Death Stranding je o Trumpovi a brexite, priznal tvorca hry Hideo Kojima
- Najhoršia recenzia na Death Stranding: Je to nenapraviteľný odpad