Otvorený svet plný clickerov.
Naughty Dog si svoju povesť vybudovalo hlavne vďaka lineárnym hrám zameraným na príbeh, krásne scenérie a epické momenty. No s príchodom Playstation 4 sa ich hry viac otvorili a umožnili aj čas na oddych a preskúmavanie prostredia. Bolo to tak v Uncharted 4 a aj Lost Legacy. A bude to tak aj v The Last of Us: Part II.
Prezradil to šéf štúdia Naughty Dog Neil Druckmann: „Tak, ako ste videli v Uncharted 4 a Lost Legacy, experimentujeme s väčšími prostrediami. A to isté urobíme aj s touto hrou a popri tom hľadáme cesty, ako do toho zakomponovať príbeh. Keď chceme aby napätie v hre trochu opadlo, chceme, aby ste mysleli: „Čo budem robiť teraz? Čo chcem v prostredí preskúmať teraz?“ Presne toto v hre bude.“
Už predtým zástupcovia štúdia prezradili, že hra bude približne o 50% väčšia ako jednotka a mimochodom, ako jedna z mála bude predávaná na dvoch diskoch. Určite sa však netreba obávať, že by otvorené prostredie išlo na úkor príbehu.
The Last of Us: Part II vychádza 21. februára 2020 exkluzívne na Playstation 4.