Asi však netreba pochybovať, že sa jedného dňa vrátia.
Klasická verzia Ghost Recon Breakpoint vychádza už dnes (majitelia Ultimate Edície mali k hre predčasný prístup) a Ubisoft pred jej oficiálnym vydaním spravil ešte jednu malú úpravu.
Totižto. Hra bola pay-to-win. Otvorený svet hry je totiž dizajnovaný tak, že prakticky hneď po pristátí na mape môžete ísť zlikvidovať hlavného protivníka hry Walkera a jediné čo vám bráni v tom, aby ste ho zlikvidovali je jeden mech pred budovou s vysokým „Gear Score.“ Lenže, štedrý Ubisoft vám dáva možnosť preskočiť vlastne celú hru, pretože až do dnes ste si mohli v obchode s mikrotransakciami nie len že za reálne peniaze nakúpiť zbrane, ale aj skill points. O šialenosti mikrotransakcií v Breakpoint sa dočítate v článku nižšie.
Prečítajte si tiež
Za mikrotransakcie si v Ghost Recon Breakpoint môžete kúpiť prakticky všetko
Lenže takto agresívne mikrotransakcie v hre za minimálne 60€ (prémiové edície stoja ešte viac), to si dovolí iba málokto a Ubisoft si za ne vyslúžil poriadnu dávku kritiky od komunity, ktorá už hodnú chvíľu hru hrala.
A preto z obchodu odstraňuje aspoň tie najagresívnejšie mikrotransakcie v podobe priameho nákupu vylepšení zbraní a skill pointov. Na teraz.
Komunitný manažér hry UbiBorghal to oznámil na fórach hry: „S Ghost Recon Breakpoint sa snažíme poskytnúť férový a odmeňujúci zážitok bez ohľadu na to, ako si ho chcú hráči vychutnať (solo, co-op, PvE alebo PvP). Od začiatku boli pre tím dôležité dve faktory: Aby Breakpoint neobsahoval žiadne pay-to-win elementy a aby hráči, ktorí nechcú míňať reálne peniaze neboli v nevýhode. Hráči tak budú môcť získať skill points a množstvo predmetov hraním hry.“
„Tieto predmety boli nadizajnované ako možnosť pre hráčov, ktorí si hru kúpia potom, aby sa rýchlo dostali na úroveň hráčov, ktorí hrajú dlhú dobu a mohli si tak užiť end-game aktivity. Preto sme ich nateraz odstránili z hry.“
„Time Savers sú nadizajnované tak, aby neposkytovali výhody hráčom, ktorí ich využijú. PvP mód Ghost War bol vybalansovaný tak, aby nikto, kto využije tieto balíčky, nebol vo výhode.“
Takže zdá sa, že Ubisoft objavil teplú vodu. Pretože Skill Points budete môcť získavať hraním. Pravdepodobne to znamená revolúciu v hernom priemysle.