Skutočne originálny dôvod.
Spolupráca štúdia Platinum Games a vydavateľa Square Enix v podobe hry Nier: Automata bola veľmi plodná a priniesla nie len excelentnú, ale aj komerčne veľmi úspešnú hru. Lenže, stačilo iba jedno rozhodnutie a hra skoro nevznikla.
Režisér hry, Yoko Taro totiž prezradil, že celý projekt bol takmer zrušený, pretože sa mu nechcelo vstávať skoro. Tento excentrický vývojár totižto má svoj denný režim a tak trochu sa mu protivilo začínať pracovný deň o 9:30 ráno spolu s ostatnými pracovníkmi štúdia Platinum Games.
„Štúdio začína o 9:30 a ako pracovník na kontrakt sa proste nemôžem budiť tak skoro. Takže v jednu dobu sme sa o tom neustále rozprávali a Nier: Automata bol skoro zrušený, pretože čas vstávania bol na mňa priskoro. A nie je to vtip.“
„Momentálne máme v Platinum Games niečo ako voľný čas. Môžeme teda prísť do práce kedy chceme, takže to nie je problém.“
Úprimne však tento príbeh znie tak trochu pritiahnuto za vlasy a tak sa fanúšik sa tak Tara spýtal na sociálnej sieti Twitter, či je tento príbeh pravdivý a odpoveď bola jasná: Áno, je.
True. https://t.co/vvaz3NUBjO
— yokotaro (@yokotaro) September 2, 2019