Každá reklama je očividne reklama.
Okolo tohtoročného dielu Call of Duty s podtitulom Modern Warfare sa zatiaľ vo väčšine píše v súvislosti s tým, že Price sa vracia, že hra bude oveľa viac zasadená do reality a že ponúkne oveľa realistickejší pohľad na vojnové konflikty a mnohými kontroverznými momentami. Je to vidieť aj videách, ktoré zatiaľ vyprodukovali tvorcovia Call of Duty obsahu a herné médiá a jeden z bývalých tvorcov Call of Duty hier naznačuje, že je to tak schválne nadizajnované.
Michael Condrey, bývalý šéf Sledgehammer Games (Advanced Warfare, WWII) v rozhovore pre VentureBeat prezradil, že Activision tlačí vývojárov do kontroverzných scén a temnejšieho vyobrazenia vojny, pretože si myslia, že to bude predávať hru: „Verím v to, že hry sú najdôležitejšou formou umenia v našej dobe. Rešpektujem všetkých vývojárov, ktorí chcú prinášať svoju prácu ako zrkadlo svojich artistických chúťok. No na druhej strane, Modern Warfare vyzerá ako veľká výzva pre ktorékoľvek štúdio, hlavne keď ste tlačený vydavateľom, aby ste boli viac kontroverzný a temnejší len preto, aby ste sa objavovali na titulkoch.“
Na druhej strane, možno sa ani nie je čo diviť. Keď si spomínate na neslávne slávnu scénu z Modern Warfare 2 (masaker na Moskovskom letisku), tak to bola práve táto scéna o ktorej sa neustále písalo. Možno teda Activision načrel do tejto kroniky v snahe priniesť sérii zašlú slávu.
Okrem toho sme sa od výtvarného šéfa Joela Emslieho dozvedeli, že už čoskoro sa konečne dočkáme premiéry záberov z hrania hry. Síce nekonkretizoval presný dátum, no povedal, že štúdio je „takmer pripravené.“
Call of Duty: Modern Warfare príde 25. októbra na PC, Xbox One a Playstation 4