Hra je podľa tvrdení konzolových hráčov pokazená.
Možno si pamätáte. Niekoľko týždňov dozadu sa The Division 2 dočkal prvého Raidu v histórii série s názvom Operation Dark Hours. A zatiaľ čo PC hráčom trvalo zdolanie Raidu 5 hodín od jeho spustenia, konzoloví hráči sa potili niekoľko dní, pokiaľ sa to podarilo prvej skupine.
Hráči skonštatovali, že komplikovanosť mierenia na gamepade, štýl mierenia a ďalšie aspekty prispievajú k tomu, že Raid bol jednoducho oveľa ťažší na konzolách ako na PC, no štúdio Massive skonštatovalo, že neplánuje upravovať náročnosť Raidov na konzolách.
Prečítajte si tiež
Ubisoft neplánuje upraviť náročnosť Raidu na konzolách
Konzolová komunita sa tak posunula vo svojom živote ďalej. Včera sa však objavili znepokojivé informácie, ktoré poukazujú na to, že celá táto situácia nemusela vzniknúť iba šikovnosťou, resp. nešikovnosťou hráčov, ale že celú túto situáciu mohli omylom spôsobiť priamo vývojári zo štúdia Massive.
Viacero hráčov na konzolách si totiž všimlo, že hra nezachytáva všetky údaje poškodenia, ktoré hráč svojou zbraňou vyšle pri streľbe. Asi najlepšie je to vidieť na tomto pokuse jedného z hráčov na strelnici, kde by všetky jeho guľky mali smerovať na cieľ, no ako môžete vidieť, veľké množstvo z nich ostane „nezaregistrovaných“ a hra ich považuje za minuté guľky.
Podľa prepočtov komunity môže táto chyba hry spôsobiť až 50% stratu DPS, čo v obsahu akým je Raid môže byť katastrofou. Hlavne v takom DPS-závsilom Raide ako Operation Dark Hours.
Hráči na konzolách vinia hlavne nízky tickrate serverov a taktiež aj nízky framerate hry. Kombinácia oboch týchto aspektov môže spôsobovať tento nepekný jav. Zástupcovia štúdia Massive oznámili, že budú túto situáciu prešetrovať.