To, kam smeruje herný priemysel je podľa nich jasné.
Vývojári zo štúdia Treyarch tvrdia, že kampaň v Black Ops IIII nebola nikdy plánovaná. Podľa šéfa štúdia Dana Buntinga a šéfa vývoja Davida Vonderhaara séria potrebovala zmenu: „Najdôležitejší aspekt herného vývoja je schopnosť sa adaptovať. Keď sa neviete na niečo pozrieť a povedať „Toto nie je dostatočne dobré“ alebo „Toto nie je niečo čo by sme chceli,“ tak sa neviete adaptovať. Nedokážete sa vyvinúť a ponúknuť každým dielom hry nový a vzrušujúci zážitok.“
Podľa Vonderhaara nezrušili kampaň kvôli Battle Royale módu s názvom Blackout ale kvôli tomu, že chcú mať z hry sociálnu hru pre viacerých hráčov. Podľa nich je to iba evolúcia toho, s čím prišiel Black Ops III keď integroval co-op do hlavnej kampane. „Vývoj hry je cesta. Skúšame rôzne veci a rôzne nápady. Hry ktoré ste hrali prešli vždy veľmi podstatnými zmenami vo fáze prototypu. Na to sa prototyp vytvára. Máte nejaké myšlienky, niektoré sú dobré, niektoré nie a zisťujete čo funguje. Následne sa sústredíte na tie, ktoré fungujú a nasledujete zábavu.“
Uvidíme ako sa absencia kampane prejaví na hre a to pri vydaní, 12. októbra na PC, Xbox One a Playstation 4.
Prečítajte si tiež