Dočkáme sa zvýšenej odmeny za Rogue status.
Dnešný veľký update 1.02 prinesie so sebou značné zmeny do Dark Zone. Zvýši sa počet skúsenostných bodov a Dark Zone kreditov za prežitie Rogue statusu, ale i za zabitie hráča s Rogue statusom. Hráči zabití v Dark Zone budú za sebou nechávať náboje, lekárničky a granáty. Loot je však generovaný a nepochádza z inventára padlého. Zvyšok zmien týkajúcich sa Dark Zone si môžete pozrieť na konci článku, kompletný zoznam zmien nájdete na tomto Ubisoft blogu.
Zmeny sa dotknú aj zvyšných častí hry. Nepriatelia s menom budú dávať lepší loot v Challenge móde ako v Hard móde. Bude taktiež pridaný cooldown pre Static Turret stun attack, aby sa predišlo reťazeniu stunov v PvP a PvE herných módoch.
Zoznam všetkých zmien pre Dark Zone:
- hráči môžu teraz liečiť iných neutrálnych hráčov použitým First Aid alebo Support Station skillu;
- hráči môžu používať rýchle cestovanie na Dark Zone checkpointy, ale iba vtedy, ak sú mimo Dark Zone;
- časová doba odpojenia sa zvýšila na 30 sekúnd, čo znamená, že hráči zostanú v hernom svete dlhšie, ak sa budú odhlasovať, zatiaľ čo sa nachádzajú v Dark Zone (toto platí iba mimo boja);
- predmety získané v Dark Zone budú poriadne označené ako „nové“ pri presune do hráčovho inventára;
- už spomínané padanie munície, lekárničiek a granátov zo zabitých hráčov;
- hráči zabití v Dark Zone stratia menej Dark Zone kreditov a skúseností;
- množstvo kreditov a skúseností za zabitie Rogue agenta/prežitie Rogue statusu zvýšené;
- zvýšená pravdepodobnosť, že hráčovi padne zlatá výbava z lvl 31 a 32 pomenovaných NPC;
- zvýšená pravdepodobnosť , že hráčovi padne zlatý Divison Tech materiál z lvl 32 NPC bossov;
- lepšia kvalita predmetov z Dark Zone truhiel: Rank 30 truhly obsahujú teraz fialové (Superior) predmety namiesto modrých (Specialized), truhly otvárané kľúčom môžu obsahovať zlaté (High-End) predmety;
- množstvo a šanca získania Dark Zone kreditov z NPC bola znížená;
- opravený bug, keď talenty Wildfire a Fear Tactics postihovali neutrálnych hráčov;
- opravené prípady, keď hráč dostal chybovú hlášku DELTA pri vstupe do Dark Zone;
- opravený bug, keď hráč si nemohol vziať žiaden loot po tom, ako sa opätovne pripojil do hry po zlyhaní internetového pripojenia;
- opravený časovač Rogue štádia 1, ktorý nezobrazoval čas správne, ak Rogue hráč dostával poškodenie od iného hráča.