Ďalší problematický port.
15. októbra vyšli na konzolu Nintendo Switch porty dvoch očakávaných hier. Tretieho Zaklínača a taktiež aj kompetitívnej FPS hry od Blizzardu, Overwatch. A zatiaľ, čo tomu, ako na konzole funguje Zaklínač sme sa venovali v samostatnom článku (spojler: hra nebeží veľmi dobre), tak Overwatchu sa povenujeme teraz.
Prečítajte si tiež
Switcher 3 je porovnateľný s „low detailmi“ na PC s nižším rozlíšením
Hru totiž dostali k dispozícii redakcie webov Kotaku a Polygon a obe sa zhodujú, že Overwatch na Switchi nie je veľmi dobrý zážitok. Odhliadnuc od faktu, že hranie v undocked móde je kvôli spoliehaniu sa na kvalitu Wi-Fi pripojenia nie veľmi ideálne, tak Switch port trpí ďalšími problémami.
Overwatch na Switchi funguje v 30FPS v oboch módoch. Teda, skôr by mal takto fungovať. Problém nastane prakticky okamžite keď sa dostanete do prvej väčšej tímovej bitky, kde sa tento framerate okamžite prepadne a robí hranie veľmi nepríjemným – čo je dosť veľkým problémom v hre, ktorá je zameraná na tímovú koordináciu, načasovanie a presnosť.
Opäť taktiež platí, že hra vyzerá celkom solídne na malej obrazovke Switchu, no v docked móde vyzerá dosť zle.
Ďalším veľkým problémom je nepríjemný bug vďaka ktorému nevidíte žiadne postavy po tom čo sa objavíte v zápase. Tie sa totiž ešte nestihnú načítať, takže chvíľu hrania sa síce niečo deje, no nevidíte čo konkrétne. Polygon sa navyše sťažuje, že hra trpí nepríjemný lagom. Ten sa však netýka pripojenia ale toho, ako rýchlo po stlačení tlačidla na ovládači postava spraví to, čo ste jej prikázali.
Zdá sa teda, že Blizzard má čo opravovať. Otázkou však je, či to vôbec je opraviteľné.