• Hlavná stránka
  • PC
  • Novinky
  • DICE „nemá čas“ na projekty typu Mirror’s Edge, pretože sa sústreďuje výhradne na Battlefield
DICE „nemá čas“ na projekty typu Mirror’s Edge, pretože sa sústreďuje výhradne na Battlefield

DICE „nemá čas“ na projekty typu Mirror’s Edge, pretože sa sústreďuje výhradne na Battlefield

 

 Ani to im však nejde dokonalo.

Po vydaní Battlefield 2042 nastalo v DICE zemetrasenie. Ďalšie. Mnoho skúsených vývojárov odišlo a odišiel aj šéf štúdia Oskar Gabrielson. Celá Battlefield séria prešla pod patronát Vinca Zampellu, ktorého možno poznáte ako šéfa štúdia Respawn (Titanfall, Apex Legends) a DICE získalo novú šéfku, Rebecku Coutaz.

Tá po niekoľkých mesiacoch poskytla svoj prvý rozhovor a z neho jasne vyplýva, že DICE a séria Battlefield budú v najbližších rokoch späté. Aj keď to platilo aj v minulosti, tak DICE si občas odskočilo k iným hrám – známy je ich výlet pri ktorom vytvorili Star Wars: Battlefront hry a ešte slávnejší je ich výlet, pri ktorom vytvorili Mirror’s Edge. Na takéto projekty však v súčasnosti nie je čas.

„Určite. Sústreďujeme sa na Battlefield 2042. Nemáme čas na nič iné a toto je to, čo chceme robiť. Počas troch rokov chceme z DICE vytvoriť svetoznáme štúdio FPS hier a tam smerujeme.“

Coutaz podotkla, že prvých šesť mesiacov na novej pozícii strávila opravami Battlefield 2042 a štúdio podľa nej dostalo „skvelú spätnú väzbu“ smerom do budúcnosti: „Hráči si užívajú naše mapy a obsah, ktorý sme im dodali a vďaka tomu sa cítime lepšie. Tím je tu na to, aby vytváral Battlefield a má rád Battlefield. Máme v tíme mnoho veteránov. Takže je pre nás dôležité zlepšovať Battlefield 2042 a zážitok, ktorý máme pre hráčov. Dlžíme im to.“

Opustenie značky Mirror’s Edge nie je až takým prekvapením, pretože Catalyst nebol komerčne úspešnou hrou, no to, že DICE nechystá Battlefront III je veľmi veľká škoda. EA sa však zjavne chce sústrediť na budovanie vlastnej série namiesto tej licencovanej, no asi by to mali robiť lepšie ako s Battlefield 2042.

A zatiaľ čo Coutaz hovorí o zlepšovaní zážitku v hre, tak známy insider Tom Henderson nedávno informoval o tom, že hra je doslova na umelom dýchaní a o podporu sa stará malý tím vrámci štúdia, zatiaľ čo ostatní už kujú nový diel.

Zdroj: GI

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk