V Battlefield 2042 sme mali zažiť zemetrasenia, tsunami a výbuchy sopiek

V Battlefield 2042 sme mali zažiť zemetrasenia, tsunami a výbuchy sopiek

 

Nič z toho však vo finálnej hre nie je.

Už od prvej prezentácie Battlefield 2042 bolo zrejmé, že vývojárov zaujala tematika vrtochov počasia a prírodných katastrof v blízkej budúcnosti. Celé príbehové pozadie hry hovorí práve o tom a pri hraní sa tieto udalosti hráčom manifestujú v podobe tornáda. Pôvodné plány však boli omnoho komplexnejšie.

Prezradil to známy Battlefield insider Tom Henderson. Podľa jeho informácií sa totiž v prezentácii hry z leta minulého roka mali v hre nachádzať rôzne prírodné úkazy, ktoré by ovplyvňovali správanie sa hráčov a dianie na bojisku. Medzi nimi mali byť napríklad ohnivé tornáda, zemetrasenia, erupcie sopiek či tsunami.

Taktiež to však ukazuje na veľký problém pri vývoji hry – čas. Tieto mechaniky boli totiž z hry vystrihnuté kvôli nedostatku času a DICE sa rozhodlo, že bude lepšie sústrediť sa na „jednoduché“ tornádo, ktoré následne do hry aj zapracovali.

Henderson taktiež prezradil, že všetky plány DICE po vydaní sú kompletne prekopávané a momentálne sa rozhoduje o tom, aká dlhá bude podpora hry a v akej podobe. Nič z toho však určite nie je dobrou správou pre dlhoročných fanúšikov tejto série. A taktiež to nevrhá veľmi dobré svetlo na vedenie EA, ktoré ešte začiatkom tohto roka tvrdilo, že vývoj hry ide popredu...

...tomu snáď dnes neverí asi nikto.

Zdroj: DICE

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk