Na rozdiel od svojho predchodcu Dark Souls, očakávaná novinka od štúdia From Software pobeží na štandardných 60 fps, a to s podporou 4K a HDR. Raytracingu sa vraj dočkáme až neskôr formou aktualizácie.
Aj Dark Souls 3 malo obmedzený počet snímkov za sekundu na 60, nejde však o žiadnu veľkú prekážku, ak sa do diania zapoja moderi, pripomína server PC Gamer.
Taktiež sme sa dozvedeli výkonnostné ciele hry na konzolách. A tam poteší primárne to, že na konzolách novej generácie sa dočkáme podpory ray tracingu. Poďme však pekne postupne
Konzoly stareju generácie budú fungovať v 30FPS a From Software určilo strop rozlíšenia. Je však zrejmé, že hra dostane dynamické škálovanie, aby sa upravilo pre potreby udržania 30FPS:
- Xbox One: 1600×900
- PS4: 1920×1080
- PS4 Pro: 3200×1800
- Xbox One X: 3840×2160
Next-gen konzoly zas ponúknu kvalitatívny a výkonnostný mód. Ten prvý bude fungovať v 30FPS a ten druhý v 60FPS
- Xbox Series S: Bez ray tracingu, 2560×1440
- PlayStation 5: S ray tracingom, 3840×2160
- Xbox Series X: S ray tracingom, 3840×2160
Tak čo, aký máte názor na fps v hrách? Stačí vám 30? Menej? Alebo cielite, aj za cenu nižšej vizuálnej kvality, na 60? Či vám už aj bývalá modla PC hrania príde málo?
Prečítajte si tiež